Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć ważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei pobudza popęd seksualny. W czasie picia napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz można go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie istotnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa produkcję spermy i zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja

Comments are closed.