Weglowodany w diecie

https://new-product24.com

http://new-eclub.com

Węglowodany więc produkty spożywcze często pochodzenia roślinnego. Fundamentalną ich istotą jest rozdzielanie energii, lecz najistotniejszy odcinek dotyczący węglowodanów owo ich przyswajalność, a naturalnie wtedy w jaki zwyczaj w jakim klimacie system korzysta z nich siłę.

Węglowodany wydać wolno na takie które dużo szybko umieją istnieć przetworzone na paliwo w budowie kalorii zaś takie spośród jakich „pomaganie” energii występuje spokojnie i dużo wolniej.

W obecnym czynniku należy przybliżyć właściwie pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki przesądza o współczesnym niby intensywnie zdobywane przez twór są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest rozliczeniem produktów dekoracyjnych w węglowodany wyrażonym w ról tabeli, w której liczba przyporządkowana któremukolwiek spośród rezultatów opisuje który rząd pozwala węglowodan we krwi po wzięciu znanego utworu. Wysoki IG zwie szybsze rozwiązanie aktywności ze zjedzonego pokarmie i analogicznie niski IG informuje o tym, że inicjatywa z przekazanego rezultatu będzie wydzielana przyjaźnie i systematycznie.

Jakie więc węglowodany (o niedużym lub otwartym IG) powinna spożywać kobieta czynna fizycznie, zatem z położenia większość czytelników tego bloga? Zastanowimy się ponad tym poniżej.

Towary o smukłym IG (z narzucenia >70) i odpowiednio węglowodany z nich czerpiące są stosunkowo łatwo zastępowane w glukozę, co składa, że są one dla organizmu dużym zastrzykiem energii. Ich rychłe niszczenie wykonywa wielki wzrost rządu glukozy we farbie, dzięki czemu organizm odbiera sporo „paliwa”. Problem pojawia się jednak to, jeśli otrzymujemy owego wzoru towary gdy ich no owszem nie potrzebujemy. Wówczas nadmiar energii staje wymieszany w tłuszcz. Organizm, jakiego naprawdę zwane „magazyny sile” mięśnie i wątroba są pełne, nie egzystuje w losie zużyć nadmiaru zdolności oraz przekształca ją w olej, który normalnie wymienić można następującym, większym składem energii.

Czy dlatego należy gruntownie wycofać z węglowodanów o idealnym IG? Wcale do boku. Istnieją one wartościowe jednak jedynie łatwo po przeprowadzeniu wysiłku fizycznego, np. po ruchu na siłowni, kiedy toż nadmiary glikogenu w mięśniach oraz wątrobie są mniejsze, gdyż zostały użyte do realizacji sile podczas treningu. Organizm dokładnie po treningu stanowi w nastroju w płytkim terminie przyznać obfitszą liczbę węglowodanów, bez ryzyka podwyższenia za ich uwagą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany powinny być przysyłane przez poważniejszą dawkę dnia, zawsze stosować należy rację na ich indeks glikemiczny. Wyroby o otwartym IG jeść można miło dokładnie po trudzie fizycznym, jednakże ostatnie o drobnym oraz przystępnym IG jeść uczęszcza przez resztę dnia aby energia z nich odzyskiwana była spokojnie i rozważnie zapewniając ciągłość jej dostaw.

Warto ponad pamiętać o tym, że produkowanie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) podnosi ich przegląd glikemiczny.

Comments are closed.